اذهب إلى المحتوى

افضل برامج حسابات للشركات Accflex Hadaf Software


Recommended Posts

يعنى ايه ERP سيستم ؟! اختصارا ل Enterprise Resource Planning أو تخطيط موارد الشركات , صناعية , مبيعات , جمعيات خيرية , مستشفيات … الخ

اهم حاجه بتميز برامج تخطيط موارد الشركات AccFlex ERP عن الأنظمة المعتادة، أنها تعمل كنظام موحد متكامل (Integrated system)، وتتصل فيما بينها كوحدة متكاملة في جميع أقسام وإدارات المؤسسة أو المنشأة. أما الأنظمة الآلية السابقة فإنها لا تعمل كنظام موحد، كل إدارة لها نظامها المستقل عن الإدارة الاخري ، فلا يستطيع الاتصال والتواصل والتكامل مع باقي أقسام وإدارات الشركة.

فتخيل مثلاً انشاء فاتورة بيع لعميل بيشتغل اجل فى الانظمه المعتاده فاتورة من برنامج المبياعت ثم انشاء قيد محاسبى لاثبات القيمه وقيد اخر لاثبات الخصم (لو فيه خصم) وقيد اخر لاثبات الضريبه (لو فيه ضريبه) !!! ولو حصل تعديل على الفاتوره بعد فتره لك ان تتخيل !!

ده أبسط مثال ممكن يحصل داخل كل منشأة وأنت تخيل على ذلك من حجم الأعمال الأخرى ….

وده دور أنظمة ال ERP تقدر تعمل كل الحركات (فواتير-قيود –تسويات ........) بشكل آلي ومنضبط وبدقة متناهية .

علشان تبيع فاتورة واحده تعمل اكتر من حركه مابين اثبات الفاتورة والقيد وثبات الدفع فى الخزنة وفى الاخر مفيش اى ربط بين الشاشات وده بيستنزف الكثير من الأوقات والأخطاء الكبيرة التي لا يمكن ضبطها إلا باستخدام برامج تخطيط موارد الشركات AccFlex ERP

وده اللى هتلاقيه فى هدف للبرمجيات حلول برمجية مثالية متكاملة لنظام ادارى شامل جميع الأقسام

يرجي التكرم بالاطلاع على عروض شركه هدف للبرمجيات http://accflex.com

وفى حالة وجود سؤال او استفسار برجاء التواصل معنا عن طريق المحمول 1022226599(20+) - 1000754764(20+) او الايميل او شات الموقع الالكتروني.

رابط هذا التعليق
شارك

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
×
×
  • أضف...